עצומת 500 למען ישראל

 

קיים אמצעי מוכח מדעית, כלכלי, הומני ובעל טווח רחב מאוד של תועלות ויתרונות למניעת טרור, לוחמה ואלימות בחברה ויצירת שלום, שגשוג וביטחון. אמצעי אשר מיושם במספר מקומות בעולם!

אמצעי א-פוליטי, א-דתי, א-צבאי וא-מדיני בעלות כספית זעומה ושולית עבור משרד הביטחון. יחד עם זאת מדובר על אמצעי בעל פוטנציאל גבוה מאוד להגשים את יעודו של צה"ל: צבא הגנה לישראל להבטחת ביטחון ושלום במדינה.

עצומה זו קוראת לממשלת ישראל להיענות לקריאת איחוד המדענים הגלובלי לשלום ולהקים וועדת מדענים לבדיקה יסודית של 'אפקט מהרישי'- ההשפעה הסביבתית החיובית הנוצרת מהתרגול הקבוצתי של המדיטציה הטרנסנדנטלית והטכניקות המתקדמות שלה.

30 שנות מחקר גלובלי הראו והוכיחו שוב ושוב שקבוצת מתרגלים אשר מספרה הנו השורש הריבועי של אחוז אחד מהאוכלוסיה (עבור ישראל= 283 איש ו 500 איש כמקדם ביטחון נוסף להשפעה על המדינות השכנות) מייצרת אפקט סביבתי ייחודי אשר מנטרל במהירות מגמות שליליות בחברה כגון לוחמה, אלימות, טרור, תאונות דרכים, וכו'. זאת מכיוון שתופעות אלו הנן תוצא של רמת גבוהה של מתח בתודעה הקולקטיבית של האוכלוסייה. עם נטרול המתח- סיבת השורש- נעלמות גם השפעות הלוואי שלו בחברה כולה.

זהו כלי מוכח מדעית, יעיל באמת, כלכלי ביותר, הומני ובעל טווח רחב מאוד של יתרונות אשר מיושם בהצלחה בעולם מאז שנות ה-80 במקומות שונים בעולם אך למרות זאת ממשלת ישראל התעלמה ממנו שוב ושוב.

אנו סבורים שלאור המצב הביטחוני הירוד ואי הצלחת הממשלה וכוחות הביטחון למנוע פיגועים ולספק לאזרחי המדינה ביטחון ושלום בר-קיימא, ממשלת ישראל מחויבת לבדוק פתרון זה לעומק וליישמו ולו ככלי עזר נוסף במערך הכלים שלה ללוחמה בטרור.

כל הדרוש ליישום פתרון זה בישראל הנו יצירת מסגרת בתמיכה ממשלתית והכשרת 500 חיילים או אזרחים (מעוניינים) בטכניקות המתקדמות של המדיטציה הטרנסנדנטלית ולמסד אותם כחיל השלום של ישראל לתרגול יומי סדיר. הניסיון בעולם מוכיח שנוכחות עוצמתית זו של לכידות בתודעה הקולקטיבית מייצרת השפעה חיובית על כלל האוכלוסייה, ללא הבדל דת, לאום, שפה, או כל רקע אחר.

לא ניתן לכבות אש בעוד אש. לא ניתן למגר את החושך בעוד חושך. רק זרע חדש יניב יבול חדש.

אנו שואפים לאסוף מעל 50 אלף חתימות מאזרחי ישראל מגיל 18 ומעלה בכדי שהממשלה תטה אוזן ותקים וועדת מומחים זו.

אלו הן חתימות לחיים. לשנת 2016 עם תקוות אמת לביטחון, שלום ושגשוג.

די לטירוף. די לשפיכות הדמים. די לסבל. יש פתרון מוכח לטרור. חתמו והפיצו עצומה זו למען כולנו.

פרטים נוספים