אקו מי

ב-15 לדצמבר 2010, חמשת אנשי מקצוע מהתחומים; לימודי סביבה וחוץ, ארכיטקטורה אקולוגית, פרמקלצ'ר, אנרגיה מתחדשת והובלת מפגשים בין-תרבותיים, התחייבו ליצירת פרוייקט "מרכז אקומי".

אקומי הוא ניסוי חי בין-תרבותי, המוקדש לאיסוף ושיתוף בידע על חיי שלום, חקירה ולמידה של דרכים קיימאיות (sustainable) לחיים המתחשבים סביבתית, חברתית ורוחנית. זהו מקום בו אנו מבקשים לחיות בצורה הוליסטית ומתייחסות לעבודת-שלום בכל הרמות.

אנו מציעים סדנאות, הכשרות, התכנסויות, טיולים במדבר ותהליכים קהילתיים שמחברים בין פלסטינים, ישראליים ובין-לאומיים.

מ-2010-2015 אקומי היווה מיקום בטוח, מזמין ונגיש עבור יותר מ- 2500 אנשים, להשתתף בקורסים מגוונים, פגישות ארגוניות, מעגלי שיתוף, ערבי לימוד, הכשרות, שיעורי שפה בעברית, אנגלית וערבית, אטרקציות בשטח וסדנאות, תוך כדי למידה על עקרונות אישיים וסביבתיים לחיים ברי קיימא ואיך עקרונות אלה מתקיימים בהדדיות. כמו כן אנו מעריכים כי מעל 2000 בנות ובני אדם התארחו באקומי באופן בלתי-רשמי, בהגעה ספונטנית לעזרה בבנייה, לתמיכה לוגיסטית באירועים או פשוט להכיר חברים חדשים.

רבים תיארו את אקומי כ"נווה מדבר", מאחר והמרכז והקבוצה הקטנה של חולמים ומאמינים מספקים מקור עשיר של השראה, תקווה וחיות עבור אנשים רבים.

על הצוות של 2015

אנו קבוצה של מנהיגות ומנהיגים צעירות שנפגשו באקומי ב-4 שנים האחרונות. הרוח של אקומי שינתה את חיינו האישיים, לקחה אותנו למסעות ונתיבים שונים, שותפויות ושיתופי פעולה. אנו מעיזות לחלום. אנו בונים חזון, יחד ובאופן אישי. למדנו את הכוח והעוצמה שבלחלוק, בשותפות ובעבודה משותפת. אנו מבקשים להעצים את כל מי שנכנס בשערינו להאמין בכוחותיו ולהוביל דרך חדשה.

רוב הקבוצה שלנו מורכבת מנשים ואנו מאמינות בכוחה של מנהיגות נשית ביצירת דרכים חדשות של שיתוף פעולה והבנה.

אנו קבוצה של חברות וחברים, הורים, מנהיגות, מאמינים, אמניות ומחנכים אשר מחזיקים בכוונה של יצירה, ביטוי אישי, קיימות, חיבור ובניית קהילה אשר מכוונת לחקור ולחלוק מודל אלטרנטיבי של חיים – עם הבנה של כל בני ובנות האדם, יחד עם שאר העולם, כחלקים של שלם אחד מחובר.

אנו מסורים ליצירת מרחב, מבחינה רוחנית ופרקטית, בו אנשים יוכלו להפגש באהבה, בכנות, עם לב וראש פתוחים. מרחב בו הפגיעות האנושית נוכחת בכדי לתמוך בחיבור, ריפוי, גדילה ובהתחייבות לאי-אלימות.

פרטים נוספים

  • קטגורייה : חינוך, קירוב לבבות, שלום, קיימות
  • אישר קשר :
  • אתר הבית : צפה באתר
  • עמוד פייסבוק : צפה בעמוד